.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حادثه در جریان فیلم‌برداری « سریال شکوه یک زندگی » ؛
بیتا سحرخیز هنگام اسب سواری در بهشهر دچار سانحه شد +عکس
بیتا سحرخیز یکی از بازیگران اصلی سریال شکوه یک زندگی که در روستای قریب‌محله بهشهر در حال ساخت این سریال هستند در پلانی که باید سوار بر اسب می‌شد به طور ناگهانی از روی اسب زمین خورد.

 

شمال نیوز: بیتا سحرخیز بازیگر نقش ملکا در سریال ماه و پلنگ هنگام اسب سواری در بهشهر دچار سانحه شد.

به گزارش شمال نیوز، بیتا سحرخیز یکی از بازیگران اصلی سریال شکوه یک زندگی که در روستای قریب‌محله بهشهر در حال ساخت این سریال هستند در پلانی که باید سوار بر اسب می‌شد به طور ناگهانی از روی اسب زمین خورد.

بیتا سحرخیز بازیگر سریال شکوه یک زندگی پس از حادثه در حین فیلم‌برداری در این سریال بعد از چند ساعت بستری شدن در بیمارستان بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر و انجام معاینه پزشک و سی‌تی‌اسکن مرخص شد.

این خبر در صفحه اینستاگرام سحرخیز اعلام شد و مشخص شد وی در سریال شکوه یک زندگی مشغول بازی بوده که دچار سانجه شده است.

در پست اینستاگرامی وی نوشته شده است: صبح امروز بیتا سحرخیز به دلیل سانحه ای در سوارکاری در یکی از بیمارستانهای شمال کشور بستری شد. برای سلامتیش دعا کنید.

سریال تلویزیونی شکوه یک زندگی با حضور بازیگرانی چون بیتا سحرخیز و نازنین فراهانی، تولید خود را با سفری از جنوب به شمال کشور آغاز کرد.

بیتا سحرخیز در نقش نارگل به همراه نازنین فراهانی در نقش حلما در روستای غریب محله شهرستان بهشهر شنبه بیستم آذر ماه مقابل دوربین رفتند.

رضا بهشتی کارگردان مجموعه تلویزیونی شکوه یک زندگی در خصوص آسیب دیدگی بیتا سحرخیز بازیگر نقش نارگل در این سریال گفت: خوشبختانه مشکل جدی بجر کوفتگی پا وجود ندارد و او برای ادامه معالجات به تهران آمده است.

آسیب دیدگی پیش آمده در پی سوارکاری این بازیگر در صحنه تصویربرداری سریال در شمال کشور بود.

بیتا سحر خیز به همراه دیگر عوامل اجرایی ساخت این سریال برای دیدار با خانواده‌های خود به تهران بازگشتند و پایان هفته جاری برای ادامه نقش‌های خود در سریال شکوه یک زندگی به بهشهر برمی‌گردند./ باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.